Eld

Hej på er! Hann tyvärr inte skriva i morse eftersom jag hade bråttom till en läkare eller nåt i indiskt lära typ...
Fick reda på att jag har 'pitta' (eld) i magen och det är inte bra, sen hade jag 'vata' (luft) i huvudet och det betyder för mycket tankar och oro, vilket leder till stress och det mår man dåligt utav. Så nu har jag fått massa tabletter och andra saker för att stilla min kropp.
 
Sen åt jag och mamma lunch på söder, vi kollade i lite butiker men blev inget. Efter det åkte jag till stan och fikade med mamma och Marianne (vän till mamma). Efter en stund kom Tina in så vi gick och pröva skor och annat onödigt!! Nu på kvällen åt jag mamma och Marianne middag på ett ställe som heter Barcelona och ligger vid T-centralen. Där blev det tapas, och det är små rätter. 
 
Sen mötte jag Tina Linda och Tony i stan, vi snacka lite sen har jag och Tina hamnat i min säng för film tittande.
I morgon börjar jag skolan ingen hihi, kommer bli jätte kul att träffa alla men orkar inte med massa lektioner.
 
Vi hörs kanske senare! Puss :)
 
Bild på mig och Tina från helgen.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0