Bajs

Hejsan svejsan! Jag e verkligen sämst på att komma på rubriker...
Idag spelade vi match mot spåret, de gick rent åt helvete men skit samma. Min fot e bra nu men har största brännsåren på knät för dom jävla fjortisarna puttade bakifrån!

Men iallafall så efter matchen så va jag och buppe hos mig och typ sov! Största tröttmössorna, jag va trött eftersom min lilla pojkvän ställde alarm skit tidigt i morse.
Sverige tog inge medalj i vm men dom spelade helt okeey och fan att inte danmark tog guld, är stört besviken nu.
Vid klockan sex kom min mamma hem från yogan och vi åkte till min pappa för att hämta alla mina kläder, ska ju bo hos mamma i 3 veckor nu.

Till middag fick jag pasta och köttfärsås.

 Jätte mums...


 Min pojkvän e typ hockeyproffs :P saiiiik!


Och till sist undrar jag om någon ska kolla hammarbys handbolls match på onsdag? :)
Skriv på facebook eller messa mig så man har lite koll!


                                           Ha de jävligt bra nu mina älsklingar!

Kommentarer
Postat av: Emma

haha intressant hosthost haha ne men kommer du bara vara en vecka hos tompa nu?xP good for you haha <3

2011-02-01 @ 02:55:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0