Dag 1

Nu är det dag ett och jag sa berätta lite om mig själv!  Jag heter Jenni Paulsson och är 15 år, jag bor i enskede med min pappa Tompa och årsta med mamma Karin. Den 1 april ska jag flytta till Tallkrogen med min mamma, bror Oskar och min styvfar Peter. Hemma hos pappa bor min styvbror Anton, styvsyrra Amanda, låtsas morsa Gunilla och min brorsa oskar. Vi bor i ett ganska stort hus med 2 pooler, vi har en katt också, hon heter mango men kallas ofta mongo...
Nu spelar jag handboll i årsta aik, sveriges fulaste lag :P men jag älskar dom ändå. Finns inte mycke mer att berätta nu så ha en fortsatt trevlig dag.

                                                          Kyss


Kommentarer
Postat av: Danny

Sött

2011-01-27 @ 17:36:08
Postat av: Annika

Bor också i tallkrogen vart i tallkrogen ska du flytta? :)

2011-01-29 @ 00:38:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0