Dag 2

Ska nu berätta om min första kärlek. Jag hade en kille förut Andreas, han va fan en idiot jag var liten och förstod nog inte vad kärlek innebar...
Nu har jag världensbästa pojkvän, jag hoppas av hela mitt hjärta att han inte kommer ge upp, som alla andra killar.
Det sjukaste är att om inte jag hade bytt skola så hade jag inte lärt känna buppe, om inte hon hade blivit tillsammans med Jesper så hade jag aldrig träffat danny på skolavslutningen till 9an. Råkade dricka lite och kysste honom samma kväll, jag tror inte han hade något emot de. I början när jag träffade honom var han skit dryg och de tycker väldigt många om honom men när han väl e snäll då äre helt stört att han kan va så rolig.
Jag har bara varit tsm med danny i 1,5 månad men jag hoppas det kommer bli längre och det säger han att han också vill.
Jag e verkligen kär i honom men att besriva känslor i ord tycker jag låter skit fånigt men om man säger de med bara 3 ord, Jag älskar dig!

               /Jenni


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0