Pappa

Det är många som uppfattar min pappa elak eller sur. Visst kan han vara det ibland men han kan också vara jättesnäll och glad. Min pappa är bättre än många andras pappor, jag bor inte hos honom just nu men kommer säkert flytta tillbaka dit. Jag älskar han över allt annat och skulle aldrig kunna säga att jag hatar honom eftersom jag verkligen inte gör det. Många säger sånna saker om sina föräldrar, men om dom inte fanns, hur fan skulle du överleva då. Aldrig ha någon förälder att äta middag med eller prata eller kolla på tv med. Vad som helst. Jag skulle aldrig kunna tänka mig ett helt liv utan mina föräldrar !

Ville bara förklara att min pappa har gett mig ett bra liv och en bra uppväxt, jag älskar honom mer än något. Han kommer alltid ha en stor del i mitt hjärta !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0