Dag 11-Mina syskon

Hej på er! Nu är det dags för mig att visa mina syskon. Jag har fyra syskon, eller egentligen bara en storebror men jag har växt upp med dom andra så jag räknar dom som mina syskon. Dom ingår ju i min familj och jag älskar dom jätte mycke så dom är som mina riktiga syskon!
 Min stotebror Oskar
 Min storebror Anton
 Min syster Amanda
Min syster Isabella

Där är alla mina syskon! Han på första bilden är min riktiga bror. Han på bild 2 och hon på bild 3 är syskon. Vi brukade bo hemma hos pappa men nu har alla flyttat. Hon på sista bilden bodde hos min mamma men hon har också flyttat nu
                                                                           Puss!
                                                                  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0