God natt!

Hej alla! Dagen idag har varit hyfsat okej,
Jag har varit i skolan och tråkat, klippt lite och så.
Efter skolan drog jag och Jasmin till stan för att shoppa lite, vi träffade J kompis Petra en jätte trevlig tjej. Jag och J dela på en pizza som vi mumsa i oss på noll tid.

Jag drog till Skanatull och träffade Tina, hon käkade sen drog vi till våran träning, vi lallade mest runt på träningen, (gymnastik om någon undra)

Nu ska jag läsa klart boken till svenskan. Det var kort om min dag!

Dagens shopping:
 Jacka hm 400:-
 Scorett 800:-
Sen köpte jag även lite smink!
Gymnast!
 

                                                                            Kyss och godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0