Tillbaka!

Hej alla som läser min blogg, nu tänkte jag börja blogga lite igen! Jag ska försöka få in mycke bilder i bloggen så den blir mer intressant.

Igår var det fest! Jag och steffi var hemma hos henne och fixade oss, drack en drink och dunka musik!
Sen drog vi hem till Jerry där festen var, träffade lite folk man känner och några helt nya. Men det galna var att jag träffade Felicia jag kände för typ 3 år sen!
Vi spelade något skit spel där jag förlora och fick dricka minst 3 burkar! sen dansade vi och hade kul.

Vid 12 så drog vi till en annan fest hos en kille jesper tror jag, folket där var mycke äldre och stelare. Jag och Steffi tappa suget så vi fick skjuss till Steffi sen gick vi till statoil och köpte chips och redbull. Drog hem till S och pressa i oss chipsen! Direkt efter däcka vi i hennes soffa.

Idag är man väldigt trött och hyfsat sliten! Men jag och S drog till Tyresö centrum, käkade thaimat och hon shoppade lite, nu ligger jag hemma hos pappa och degar.
Det var allt för nu, puss!!





Juste glömde att berätta att jag blen dränkt i öl, av moquist!

Kommentarer
Postat av: Steffi

det var fett kul !! xDD

2011-10-18 @ 18:15:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0