hmm...

Hej på er allesammans!! Nu ligger jag hemma i sängen efter en as skön kväll i kungsan. Träffade massa folk jag kände där inne men jag var mest och dansa galet med Tina Linda Tony Martin och David. Måste bara säga att David är helt galen, och menar inte danskung utan fucka ur kung haha.
 
Fick reda på idag att jag kanske, bara kanske ska flytta till Hong kong. Det är max 10% chans att jag flyttar men skulle va en sån jävla cool upplevelse men vad ska man göra med alla sina polare och resten av sin familj. För er som inte visste så har jag skillda föräldrar och skulle då flyttat med mamma och min låtsas farsa. 
 
Sen har mamma målat en mörk lila vägg i mitt rum i källaren så det kommer bli jätte mysigt att flytta ner dit om några dagar. 
I morgon ska jag och mamma till ikea för att köpa en ny garderob till nya rummet.
 
Men nu ska jag ta bort mitt smink och sova så jag orkar upp i morgon. Puss och godnatt.
 
Fina och as balla Hong kong!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0